[vc_row][vc_column][vc_column_text]
De kerstvakantie is voorbij en de lessen zijn weer begonnen. Dit betekent dat er weer een drukke periode op scholen aanbreekt. Schoolinkoop kan je op het gebied van inkoop en contractbeheer gelukkig een hoop werk uit handen nemen, zodat jij je kunt richten op wat echt belangrijk is: het geven van goed onderwijs. Vraag daarom gratis een vrijblijvende prijsberekening aan en misschien kan jij ook profiteren van lagere prijzen, kwalitatieve producten en/of service en ontzorging in contractmanagement.
Aan het eind van 2021 is Schoolinkoop gestart met de collectieve aanbestedingen voor ICT-Hardware en digitale schoolborden. Mooi voordeel: deze aanbestedingen zijn bijna afgerond, dus je kunt hier binnenkort al gebruik van maken!
Schoolinkoop start ook dit schooljaar met nieuwe initiatieven voor onze leden. Scholen kunnen zich namelijk nog t/m 15 maart aanmelden voor onze collectieve Europese aanbestedingen kantoorartikelen, sanitaire producten en afvalverwerking. Twijfel je nog of je mee wilt doen? Schrijf je dan in voor de informatiesessie op 18 januari of 24 februari door te klikken op deze link! Beide sessies staan ingepland van 13:00 tot 15:00 uur.
Ook voor 2022 staan er weer een hoop inkoopcollectieven op de rol. Zo start Schoolinkoop nieuwe collectieven voor Schoonmaak, Totaalonderhoud gebouwen, Food & Catering, Meubilair en Telefonie. Houd de website in de gaten en meld je aan voor onze nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van deze collectieven. Al meer dan duizend scholen gingen je voor!
Meer weten over Schoolinkoop of wil je meer informatie over onze initiatieven voor het onderwijs? Bekijk dan onze website of neem contact met ons op door te mailen naar info@dev.schoolinkoop.nl of door te bellen naar +31 73 888 53 08.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]