[vc_row][vc_column][vc_column_text]
Heb jij naast je dagelijkse werkzaamheden nog tijd voor leveranciersgesprekken? Het liefst verloopt alles vlekkeloos, maar jammer genoeg is dit niet altijd het geval. Hoe zorg jij er dan voor dat al je leveranciers hun beloftes nakomen?
Naast het aanbieden en afsluiten van collectieven voert Schoolinkoop ook het contractmanagement uit voor de deelnemende scholen en besturen. Doet jouw school mee aan een of meerdere van onze collectieven? Laat het Schoolinkoop dan weten indien je ergens niet uitkomt met de leverancier. Schoolinkoop neemt contact op met de leverancier en zal zorgen voor een zo goed mogelijke oplossing. Uiteraard word je op de hoogte gehouden over de status van de klacht.
Het team van Schoolinkoop voert de volgende zaken uit om de scholen en besturen te ontzorgen op het gebied van contractmanagement:
- Het behandelen van KWIS-meldingen (Klachten, Wensen, Informatieverzoeken, Storingen);
- Het beheersen van de risico’s van het contract;
- Het borgen van prijs- en kwaliteitsafspraken;
- Het houden van (escalatie)gesprekken met de leveranciers;
- Het meten van klanttevredenheid en deze verbeteren;
- Het steekproefsgewijs uitvoeren van factuurcontroles.
Ook informeren wij de scholen graag over de voorwaarden van de contracten. Is jouw schoolbestuur een deelnemer van Schoolinkoop? Vergeet dan niet om de schoollocaties te vertellen dat zij, indien ze problemen hebben met de leverancier, met al hun vragen en klachten terecht kunnen bij ons team! Dit kan door te mailen naar info@dev.schoolinkoop.nl of door te bellen naar 073 614 0010.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]