Vaak horen we dat scholen pennen, potloden, papier, knutselspullen en andere kantoorartikelen kopen bij lokale winkels. Een werknemer gaat dan vaak na schooltijd naar de winkel en levert de volgende werkdag het bonnetje in bij de administratie. Dit soort bonnetjes moeten vervolgens door de administratie afgehandeld worden. Bij elkaar opgeteld kost dit op jaarbasis een hoop tijd en geld. Dat kan een stuk efficiënter!
Al sinds 2013 biedt Schoolinkoop een inkoopcollectief voor kantoorartikelen aan. Alle deelnemende scholen hebben hun eigen account voor de webshop. Plaats iets in je winkelwagen, ontvang een overzicht van je bestelling en importeer het gemakkelijk in de administratie. Dat is niet alles! Schoolinkoop ontzorgt de deelnemende scholen door het uitvoeren van het contractmanagement en daarnaast profiteren de scholen van voordelen zoals next day delivery, duurzaamheidsoplossingen en nog veel meer. Voor deelnemers van het kantoorartikelencollectief die aanbestedingsplichtig zijn, organiseert Schoolinkoop in 2022 een nieuwe aanbesteding. Natuurlijk kun je je hier ook voor aanmelden als je nog geen deelnemer bent. Ben jij aanbestedingsplichtig en eindigt je contract voor kantoorartikelen (en papier) in 2023 of later? Sluit dan aan zodat jij ook kan profiteren van het volumevoordeel! Ben jij benieuwd naar Schoolinkoop en ons aanbestedingsproces? Wacht niet langer en meld je aan voor onze informatiesessie en wij nemen je mee in de wereld van Schoolinkoop! Ben je niet aanbestedingsplichtig maar wel geïnteresseerd in ons kantoorartikelencollectief? Schrijf je dan vrijblijvend in voor het huidige collectief met Lyreco! Krijg toegang tot de webshop en vergelijk de prijzen met die van jouw huidige leverancier. Ben jij benieuwd naar wat Schoolinkoop kan betekenen voor jouw school? Laat het ons weten door te mailen naar info@dev.schoolinkoop.nl of door te bellen naar +31 73 888 53 08. |