Na een eerste succesvolle informatiesessie organiseert Schoolinkoop een aantal nieuwe informatiesessies op verschillende locaties. Tijdens deze sessie krijgt u uitleg over interne en externe afvalstromen en over de wijze waarop onderwijsinstellingen kunnen aansluiten bij de duurzaamheidsdoelstellingen van de overheid.
De volgende onderwerpen komen tijdens de sessie aan bod:
- Korte introductie Schoolinkoop en lopende initiatieven;
- De staat van de afvalmarkt;
- Collectief aanbesteden afvalverwerking voor PO en VO;
- Duurzaamheidsdoelstellingen onderwijs;
- Gedragsverandering bij leerlingen;
- Bewustwordingsprogramma voor medewerkers en leerlingen.
Voor wie
De bijeenkomst is bedoeld voor scholen in het primair en voortgezet onderwijs. De bijeenkomsten zijn kleinschalig van opzet, zodat we met u in gesprek kunnen gaan over uw behoefte.
Datum, tijd, locatie
De bijeenkomst vindt plaats op verschillende data en op verschillende locaties, namelijk:
- Dinsdag 5 maart – Regio Rotterdam (nog 4 plaatsen beschikbaar)
- Woensdag 6 maart – Regio Utrecht (nog 4 plaatsen beschikbaar)
- Dinsdag 12 maart – Regio Amsterdam (nog 2 plaatsen beschikbaar)
- Woensdag 13 maart – Regio ‘s-Hertogenbosch (nog 1 plaatsen beschikbaar)
- Donderdag 14 maart – Regio Zwolle/Apeldoorn (nog 2 plaatsen beschikbaar)
De informatiesessies duren van 13.30 uur tot 16.00 uur.
Uiterlijk een week voor de informatiesessie worden de adresgegevens met u gedeeld.
Inschrijven
Deelname is uitsluitend mogelijk na inschrijving. Inschrijven kan via onderstaand formulier.